Isnin, 20 Jun 2011

BZ,GANTI POSE,RAYA,KENDURI KENDARA,JOBS,ANAK2,LAKI,DIRI SENDIRI=HELPPPPPPPPPPPPPPP!!!!

huishhh lama sungguh aku x update blog...bz laaa...rumahtangga....kerja...kwn2..
tp..bulan ni mmg sweet la...pegi honeymoon...kkikikiki...hilang segala stress...ermm mmg hilang...
tp....tp...hahah bper byk tapi da...tp yer laaa rindu kt ank2...nasib plan baiknyer...honeymoon time dorg cuti sek...
mcm2 benda aku dpt buat bln ni...yg mana aku x sempat buat kt malaysia ok...
spa...manicure..pedicure..swimming..shopping(ni part paling best la),mkn2..bermanja2(blushing)...
macam biasa la kan..bila dh jauh2 rindu..bila dekat stress je manjang...sian ank2 aku...hukhukhuk.
tp kan wei..aku perasan la...bila blk dr holiday ni...aku kurang baran skit la n ank2 aku ni...
kalau x...huh! asyik nk angin jer...sian dorg...
point aku nk hitelight of coz la cm mana kiter bz pun...kiter kena adaKAN 1 masa berkualiti tuk diri sendiri..
baru la rasa freshy n calm...ermmm..
smpi jer malaysia....hukhukhuk...seperti biasa blk jadual aku..
tp mmg jelaslah bezanyer.....aku lebih tenang...kurang nk angin satu badan...
hope kekal la rasa cmni...even kelam kabut still blh senyum...kalau x tu...ketat manjang muka aku nih..
ni lagi nk dekat pose plk...pose aku ada yg x ganti2 lagi ni...bila try nk ganti selalu gagal...xde sapa pun gagalkn aku..aku sendiri yg menyerah..x tahan..panas sgt skrg ni...HAUS!.
insyaallah minggu depan nk try la betul2..asyik kantoi jer..yaALLAH..ko tetapkan lah iman aku tuk menggantikan pose ku yg blh kira byk ler jgk :D
persiapan raya? ermm untuk ank2..aku dh menyempatkan diri la jgk curi2 g shopping baju dorg 2 3 helai...
baju kurung jer belum ready g..ada g la brg2 dorg yg aku nk adakan before raya ni..alhamdulillah lah..rasa x kelam kabut sgt la...tema tahun ni??? KUNING! :P hahahahah ada berani???
adoi kulit cm keling nk pakai kuning...xperlaaa x kisah la...bkn kuning merengak tuh aku nk pki...
agak2 la wei...xkkn aku nk malukan diri sendiri smpi tahap cmtu..soft yellow katernyer..
memula tuh laki aku terkejut kucing la jugak(kucing comel skitkn?) bila aku suggest kaler kuning..
hehehehe sbb dier tau dier TAN..manis skit ckp tan...hahahahhah....
aku ckpla..alahai...kuning lembut/cair gitew...dier diam la seketika...fikir kot sesuai ker x..tp x pulak dier kata nk tukar kaler...lega rasanyer...
aik? tetiba few minit bersuara plk..lata nk tgk kaler dier(kuning) cmner dulu ...
haaa ok la...janji dier x kata xnk lansung sudah...
sal keje cm biasa la..aku kan freelance...sukati aku nk terima job ke x..kalau rasa malas...xyah ambik..
kenduri kendara of coz le kene pegi..x payah masak kt umah :P..ermm cenggitula kehidupan aku wt masa skrg ni...korang plk cmner?

Tiada ulasan: