Khamis, 9 Disember 2010

SELAMAT TINGGAL 2010..

salam semua penyinggah blogku..huishh lama giler aku x update...sgt bz +penat=JADI MALAS! kikikiki....
ermm lebih kurang 2 minggu lebih lg kiter sumer akan meninggalkn thn 2010 ni..
sudah tercapaikah sumer azam korang thn ni? ha?? hahaha aku tanyer korang..korang balas blk tanyer aku..
ermm aku secara jujurnyer ada g 40% yg blum tertunai...itu tuk thn ni la..blum campur thn lps tulat sebelum ni..lg ler byk...adoilaaa....ermm taraf hidup semakin tinggi...masa pulak semakin laju meninggalkn kiter...
byk lagi yg perlu aku capai...sasaran utama aku...sama kot mcm mk bpk yg lain2..aku nk ank2 aku berjaya dlm pelajaran dorg..sudah tentunyer aku nk mereka semakin bijak dan sihat...insyaallah dgn izinNYER...pasti ia akan menjadi kenyataan..cuma kiter kena selalu dekat kn diri pd ALLAH SWT..n doa x putus2...tentang diri aku pulak..fuhhh byk agenda smpi hujung thn ni..mcm2 benda nk kene settle..punyer la bz dgn keje rumah..dgn keje luar..smpi email aku yg dh full beratus2 pun aku x sempat nk delete...fb sempat plk ek aku buka? hahah aku buka tu pun sbb nk update sal event reunion sek aku last tuk thn ni...daftar sekolah ank2 pun dh settle...perkhhh mahal seh sekolah skrg kn? ribu riban gk la terbang tuk pendaftaran jer...tp xper...pelajaran n keselesaan ank2 aku untuk menimba ilmu itu yg lebih ku pentingkn..duit insyaallah blh diusahakn..mcm2 perancangan dlm kepala aku ni..aku sebenarnyer suka bisnes..cuma tgh tercari2...bisnes apa yg lain dr yg ada kt on9 sekarang ni..sama jer kebanyakkn aku tgk..klu tak bju..kasut..klu tak kasut..lens..haiiii...klu blh aku nk lain la...biar la saingan yg best skitkn..tp apa??? aku pun still tak tau g apa kebenda jenis bisnes yg aku nk buat...doa kn aku berjaya eh memikirkn apa jenis bisnes yg sesuai nanti..ermm ok laa..hari ni setakat ni je la aku update..kira blog ni cm diari aku la..apa aku nk cerita nk luah sumer dlm ni...tu pun klu berkesempatan..apa pun..gud luck for all bloggest...begin new chapter 2011...bye...assalammualaikum...

Tiada ulasan: