Isnin, 20 Jun 2011

happy PAPA,DADDY,AYAH,ABAH,ABI days!

aku nk ucapkan byk2 terima kasih kepada....
ayah aku NORDIN BIN CHE ROS..kerana mu ada nyer aku yg sengal didunia ini...
begitu juga kepada abah mertuaku MOHD SAPRI BIN BAHARI..kerana sudi menerimaku sebagai menantu HANTU dalam keluargamu...time kasih abah!
dannnnnn..paling paling paling istimewa...tentulah kepada suamiKU..MOHD REEZAM BIN MOHD SAPRI..
kerana sudi menerima baik burukku sepanjang 7tahun hidup bersama dan tak pernah sedikit pun mendesak aku jadi seperti yg lain...boleh menerima aku seadanyer aku...terima kasih sayang....aku hargai semua itu...kupanjatkan doa setiap hari kiter kekal sampai hujung nyawa,..
terima kasih juga kerana dirimu telah menjadi PAPA yg baik dan sempurna dimataku untuk anak2 kita...
love you till die!
lastly...kepada sumer bapa2 diluar sana...''HAPPY FATHER'S DAY'' .....

Tiada ulasan: