Rabu, 10 Februari 2010

SERBA SIKIT INFO DR AKU

aku berkahwin pd 18/12/2004.masa tu aku berumur 24 thn..muda seh..da jodohkn..kang tolak xder sapa lk nk kawin n aku.huhuh haru plk.. 24thn daku..laki ku 25thn..ermm sama2 muda remaja...we all sebenarnyer diperkenalkn oleh seorg rakan la..rakan dier tu rakan ku jgk...dipendekkn cerita n nk dijadikan cerita jugak dier..dier? dierrr....ermm dier sapa plk lg..laki aku ler...hahha 1sekolah okies..x kusangka...dulu kat sekolah memasing kekwat(berlagak poyo)..akhirnyer menjadi pasangan suami isteri yg amat serasi sehingga kini ,dan usia perkahwinan kami skrg berusia 6thn daaa..ermm aku dikurniakan 2 princess yg cantik2..comei2..pd mata aku la...tp ku sedikit sedih la...wlupun aku mempunyai happy famili ku sendiri..famili ku plk jauh dimata tetapi dekat dihati(pujuk hati ni chewahh)..aku duk kt bangkok..lama x lama la..kejap x kejap la...hihi lama la ...dr ank aku no 2 tu baby g smpi la dier 3thn skrg tau x...nk buek cmno...hubby ku mencari sesuap nasi untuk aku n ank2 ku..aku bersyukur,,sbb dlm asia jer..xder la jauh sgt..2 jam jer klu naik flight...naik kete x tau rr..smpi ker korg rasa??? naik keretapi pun x pernah cuba g..tongkang??? pun belum pernah try...alhamdulillah lah..kira klu ada emergency tentang famili aku mau pun famili si dier,senang la we all nk blk..xder mkn masa berjam2...g pun dk kecik 2 org ni klu dlm flight sibuk nk jd stewardess leader(faham2 jerla) ni aku attach sekali pic umah aku kt bangkok sewaktu mlm hari...cantik siot...bkn umah aku..umah sementara je,selagi suami ku bekerja di sini.bkn aku menetap kt sini selamanyer kn...zasss layan... (fafau pinjam sat ayat ko)

Tiada ulasan: