Rabu, 10 Februari 2010

AKU HARI INI

Bismisllahhirahmannirrahim...alhamdulillah,,syukur..berjaya akhirnya ku cipta blog ku sendiri...terima kasih ya Allah..ermm satu hari buat benda ni jer..dgn pala pusing pinau2 lagi...finally..dpt gk..tu la dier..SABAR itu separuh daripada iman...aku create blog ni atas saranan seorg kwn..sbb??? sbb dier?? nk tau apa??? sbb dier ckp aku ni duk umah x buat apa...pepandai jer...dier x tau aku byk benda nk wt...klu x..xder rr aku create profile aku ''supemum'' ermm...xper2..aku byk benda nk share n kwn2 sumer..esp mama2..mommy2..ibu2..mk2..bonda2..erm kaum2 adam pun blh gk tgk..aku nk share cerita kehidupan seorg mommy ''sepertiku''..igt yer..sepertiku..bkn seperti org lain..atau mk2 yg lain..cuma klu ada yg sama tu..maybe kebetulan jer...ermm apa lg ek? da buntu pala ni..duk ngadap benda alah ni jer 1 day..padahal aku sakit pala rini..agaknyer Allah nk bg jln kt aku supaya pening aku ni..pening bersbb..haaa.. ni la sbb dier..aku create benda alah ni lah..baru best klu hubby aku tanyer sakit pala sbb apa?? dgn ''riak''nye aku blh berkata..sakit sbb nk create blog huhuhu..selalu dier perli aku..''ai?? x wt pape pun sakit pala?'' ermm hari ni aku dah der alasan munasabah ler...klu x...aku wt bodo jer...sbb tul gk kata dier..aku mmg x wt apa pun..hihii...ok la..smpi sini dulu eh....jap g aku layan lg..dadaaaa...