Rabu, 10 Februari 2010

IPL (INTENSE PULSED LIGHT/PHOTO FACIAL

ermmm wanita2..diluar sana pernah dgr ke tak treatment ni? bkn botox yer kwn2..treatment ini sejenis laser untuk menegangkn kulit wajah la..secara jujurnyer aku dah try buat 2 kali..harga??? jeng2..sememangnyer la mahal...tetapi??? tetapi result dier sememangnyer la ok.. serta merta tegang halus mulus yer...ermm aku cuba sbb aku ni mmg tersgtlah obses dgn kecantikkan...eleh..nama pun pompuan..sesuai ler kn...mana ada pompuan xnk lawo..ada ker? ada?? gilerr rr klu ada..da tentu la xder huhu..ok ok merepek plk dh..seterusnyer..ermm aku nk cerita kaedah murah n mahal jer sebenarnyer..aku dh try buat..sbb tu aku up story ni.klu ikutkn treatment tu rasa dier cm kena renjatan elektrik rr sikit..sikit jer .x byk..wlupun x byk..sakit ler gk..bkn ada bius2 ni..sapu krim antibacteria pastu terus dier spot kt muka aku..aku x nmkpk la apa doc buat.da aku dipakaikn spec mata bagai dr mengelakkn cahaya laser tu membuatkan mata ku buta..hihihi..x sampai sepuluh minit dh siap..mak aiii rege xyah ckp la..tp yg penting result ok..ermm ku faham bkn sumer org mampu nk buat kn.mcm ni la..aku bg petua yg murah mudah n senang,result?? confirm la sama..tp xder rr serta merta.. korang kenal buah manjakani?? kenal ker x?? selalu mkn dlm bentuk capsule jer kn? haaa ni x..ini yg belum diproses yer..korang cari kt kedai runcit bersepah..selepas itu..korang asah buah manjakani tersebut di bawah bontot lesung batu..aku tau rr skrg org wt sambal belacan guna mesin pengisar..sure ramai yg xder lesung batu..klu ada pun simpan jer kn? kn? haha pepandai jer..ok ok rilex2..nk citer la ni..selepas diasah sampai kuar serbuk tu..korag ambil serbuk tu, sama ada dicampurkn dgn bedak sejuk atau madu...seterusnyer bolehlah di oles pada wajah korg yg gebu2 tu...seeloknye pakaila diwaktu malam..sebelum tidur..esok korg basuh la..pas basuh tu..huishhh sure la korg rasa tegang megang jer kulit korg..x caya? x caya g?? ermm  cuba try tgk...jgn sekali cuba terus nk result..dah nama pun guna tradisional style..faham2 jer la..menuntut kesabaran yg byk ok..try eh...

Tiada ulasan: